software Arad, mentenanta soft Arad
Intretinere post-garanție
Întreținerea post-garanție a programelor software furnizate se poate face prin două modalități de colaborare:
  • În baza unui contract de asistență tehnică pe timp de un an.
  • Pe baza unor comenzi ferme atunci când se schimbă ceva în legislație sau se dorește ceva nou în programele furnizate. Deosebirea principală între cele două posibilități este aceea că în baza contractului, orice schimbare legislativă este rezolvată în maximul de 3 zile lucrătoare, iar pe baza comenzii ferme în maximul de 7 zile.

De asemenea tarifele pe oră pentru modificările de program sunt diferite, cel pe bază de contract fiind cu 15 % mai mic decât cel pe bază de comandă.

Elaborarea de programe la cererea clientului
La cererea clientului se pot elabora și alte programe decât cele furnizate standard pe site. Pentru aceasta se vor face schimburi de e-mailuri pentru a detalia cerințele clientului. Toate acestea se vor finaliza printr-un contract cu o anexă ce va cuprinde caietul de sarcini ce trebuie îndeplinite de catre programul solicitat. În funcție de complexitatea cerințelor, timpul de raspuns și finalizare a contractului va fi între o saptămână și o lună de zile ! În funcție de valoarea contractului, termenul de garanție va fi între o lună și 6 luni. El nu este mai mare deoarece nu putem estima ce modificări legislative vor apărea în acel interval de timp.
Întreținerea în garanție a programelor furnizate
Întreținerea programelor furnizate în perioada de garanție acoperă: 1. Soluționarea oricărui eventual bug depistat de furnizorul softului, cu anunțarea clientului asupra modului în care se face upgrade. 2. Soluționarea în cel mult 1 zi lucrătoare a oricărui eventual bug depistat de client în urma sesizării clientului, cu anunțarea clientului asupra modului în care se face upgrade. 3. Soluționarea în cel mult 3 zile lucrătoare a oricărei modificări de legislație ce influențează programele, cu anunțarea clientului asupra modului în care se face upgrade.